вівторок, 16 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 31

Вчора був вихідний, пов'язаний з Днем захисника України, а тому сьогодні офіційно мій тридцять перший день практики.

З Катериною Юріївною ми мали сьогодні провести два уроки геометрії у другій підгрупі 10-Б класу. Зазвичай у них в цей час алгебра, але Тетяна Григорівна хотіла побачити саме геометрію, а тому ми домовилися з Людмилою Михайлівною про невеличку зміну у розкладі.

Перший урок провела Катерина Юріївна. Тема: "Паралельні та мимобіжні прямі".

На етапі актуалізації опорних знань було проведено фронтальне опитування з теорії. Більшість учнів швидко включилися в роботу. Коли в них виникли труднощі у формулюванні однієї з теорем, студент-практикант запропонував учням трішки попрацювати з підручником, переглянувши цю теорему, а потім все ж таки сказати її, не підглядаючи.

Далі перейшли до розгляду завдань. Катерина Юріївна перед початком уроку зробила відповідні рисунки на дошці, аби не витрачати зайвий час, а власне на уроці лише доповнювала їх перерізами разом з учнями. Спочатку вона давала їм вирішити завдання на робочих місцях, а той, хто впорався найшвидше мав показати свій хід думок класу. Постійно здійснювала контроль за записами учнів на дошці та в робочих зошитах.

Підводячи підсумки уроку, вказала, що сьогодні вони молодці. Учні були дисциплінованими та вихованими.

Зважаючи на те, що з цим класом Катерина Юріївна працювала вперше, вона впоралася з уроком на відмінно.

На перерві втрьох обговорили урок. Тетяна Григорівна вказала на недоліки та позитивні моменти.

Другий урок проводила власне я. Тема була для групи новою: "Паралельність прямої та площини у просторі".

Як завжди, вони швиденько сказали мені мету такого уроку.

На етапі актуалізації опорних знань пригадали з ними неозначувані поняття геометрії, способи розташування прямої відносно площини та поняття паралельності.

На етапі пояснення матеріалу пригадали структуру введення тем в цьому навчальному році: означення - властивість - ознака.

Розглянули означення паралельності прямої та площини та відповідні теореми. Учні зазначили, що властивість паралельності прямої та площини доводиться методом від супротивного.

Далі перейшли до розв'язування завдань. Спочатку я давала учням самостійно зобразити рисунок у себе в зошитах, ходила по класу, перевіряючи виконання цього завданняа. Потім, коли більшість рисунків відповідала дійсності, зображувала його на дошці. Намагалася використати метод евристичної бесіди в процесі розв'язання. Коли розуміла, що учням важко, давала підказки.


Для другого завдання, в якому необхідно було зобразити переріз та знайти його площу, підготувала мотузково-паперові тетраедри.


Більшості учнів вони допомогли правильно виконати рисунок.

Підбиваючи підсумки уроку, подякувала учням за те, що вони були уважними та добре працювали, записала на дошці домашнє завдання.

Під час обговорення з Тетяною Григорівною зрозуміла, що варто виконувати моделі, в яких можна розпускати та перев'язувати мотузки та більше уваги приділяти саме розгляду теорем.

Немає коментарів:

Дописати коментар