четвер, 18 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 33

Пару з алгебри Людмила Михайлівна таким чином:

На першому уроці учні узагальнили та систематизували знання з теми "Рівняння та нерівності".

Під час розв'язування різнорівневих завдань на першому уроці в ліцеїстів іноді виникали додаткові запитання, тому Людмила Михайлівна одразу їм відповідала, аби знищити усі незрозумілості. Учні поводилися дисципліновано, адже розуміли, що на наступному уроці мають написати роботу якомога краще. Аби трішки зменшити тиск, Людмила Михайлівна позитивно підкріплювала правильно розв'язані завдання та додатково мотивувала учнів: "Ось бачите як швидко ви щойно розв'язали завдання високого рівня, а наступне як білка горіх розлущите". В кінці уроку підбила підсумки та попередила, що на наступний урок краще не запізнюватися.

На другому написали контрольну роботу. Людмила Михайлівна сиділа за вчительським столом. У випадку, коли хтось з учнів піднімав руку, підходила та відповідала на поставлене запитання, якщо воно стосувалося умови завдання.

За декілька хвилин до дзвоника зібрала зошити та перепитала учнів щодо складності контрольної роботи.

На мою думку, мети кожного уроку було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар