вівторок, 4 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 2

Другий день розпочався одразу з пари Людмили Михайлівни з алгебри у другій групі з теми: "Графік квадратичної функції".

Під час організаційного етапу вчитель розсадила учнів по одному, аби вони краще зоскередилися на уроці. Спитала в них про мету сьогоднішнього заняття, одразу отримавши відповідь: "Поновити знання, узагальнити їх та систематизувати". Розібрала номери, з якими учням було важко впоратись при виконанні домашньої роботи. Не залишила без уваги учнів, в яких не виникло проблем, запропонувавши їм розв'язати один з номерів підручника. 

Після повторення вже відомого матеріалу Людмила Михайлівна звернула увагу учнів на те, що в підручнику цей матеріал теж є, а тому дома вони зможуть ще раз його повторити. Під час розв'язування вправ учні більшу частину часу працювали в зошитах, не виходячи до дошки. Правильність розв'язку вчитель перевіряла, проходячи по класу. Домашнє завдання було подано на дошці. Урок пройшов в середньому темпі, а тому був зручним для сприйняття учнів. Поставленої мети було досягнуто.

Також присвятила частину дня підготовці до свого першого уроку в 10-Б класі з теми: "Множина та її елементи. Операції над множинами". Людмила Михайлівна переглянула запропоновані мною матеріали та внесла свої корективи, які варто врахувати.


Немає коментарів:

Дописати коментар