Цьогорічний перший дзвоник у стінах КПНЛ лунав не лише для учнів та вчителів, а й для нас, студентів VI курсу Криворізького державного педагогічного університету. Саме цей до болю знайомий сигнал, як постріл стартового пістолету, ознаменував початок проходження другої активної практики.
Скажу відразу -- я хвилювалася. Але після знайомства з адміністрацією ліцею, невеличкої екскурсії та закріплення за класами все минулося.
На щастя, Плетньова Людмила Михайлівна виявилася не лише керівником 10-Б, а й їх вчителем алгебри та геометрії. І вже сьогодні я мала чудову можливість бути присутньою на її парі у першої групи з теми: "Нерівності та їх системи". Приємно вражена майстерністю вчителя долучати до уроків гумор та вмінням скеровувати думки ліцеїстів на правильний шлях. На початку першого присвятила декілька хвилин обговоренню того, з якими підручниками доведеться працювати наступні два місяці, допоки ліцей не отримає нові. Також наголосила на тому, що відтепер дату можна писати на полях, підсиливши це словами: "Ось воно щастя". Коротко розповіла учням про те, що ж називають початками аналізу, додавши, що у деяких з них схожий предмет буде у ЗВО. На етапі актуалізації вчитель використовує фронтальне опитування. При повторенні вже відомого матеріалу для кращого сприйняття Людмила Михайлівна робить записи на дошці, активно взаємодіє з учнями, звертається до їх попередніх знань: "А пам'ятаєте...". Для задіювання мимовільної уваги змінює тембр голосу. Створює на уроках проблемні ситуації. Дає учням працювати як біля дошки, так і самостійно. Домашнє завдання записує на дошці. Загалом пара пройшла на високому рівні. Морально-психологічний клімат був сприятливий для праці.
Маю надію, що теж зможу викладати так невимушено. А поки що буду спостерігати за методами, прийомами та засобами навчання, що застосовують фахівці своєї справи.
Наостанок бажаю всім освітянам безмежного терпіння та спраглих до знань учнів!
На щастя, Плетньова Людмила Михайлівна виявилася не лише керівником 10-Б, а й їх вчителем алгебри та геометрії. І вже сьогодні я мала чудову можливість бути присутньою на її парі у першої групи з теми: "Нерівності та їх системи". Приємно вражена майстерністю вчителя долучати до уроків гумор та вмінням скеровувати думки ліцеїстів на правильний шлях. На початку першого присвятила декілька хвилин обговоренню того, з якими підручниками доведеться працювати наступні два місяці, допоки ліцей не отримає нові. Також наголосила на тому, що відтепер дату можна писати на полях, підсиливши це словами: "Ось воно щастя". Коротко розповіла учням про те, що ж називають початками аналізу, додавши, що у деяких з них схожий предмет буде у ЗВО. На етапі актуалізації вчитель використовує фронтальне опитування. При повторенні вже відомого матеріалу для кращого сприйняття Людмила Михайлівна робить записи на дошці, активно взаємодіє з учнями, звертається до їх попередніх знань: "А пам'ятаєте...". Для задіювання мимовільної уваги змінює тембр голосу. Створює на уроках проблемні ситуації. Дає учням працювати як біля дошки, так і самостійно. Домашнє завдання записує на дошці. Загалом пара пройшла на високому рівні. Морально-психологічний клімат був сприятливий для праці.
Маю надію, що теж зможу викладати так невимушено. А поки що буду спостерігати за методами, прийомами та засобами навчання, що застосовують фахівці своєї справи.
Наостанок бажаю всім освітянам безмежного терпіння та спраглих до знань учнів!
Немає коментарів:
Дописати коментар