понеділок, 3 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 1

Цьогорічний перший дзвоник у стінах КПНЛ лунав не лише для учнів та вчителів, а й для нас, студентів VI курсу Криворізького державного педагогічного університету. Саме цей до болю знайомий сигнал, як постріл стартового пістолету, ознаменував початок проходження другої активної практики.

Скажу відразу -- я хвилювалася. Але після знайомства з адміністрацією ліцею, невеличкої екскурсії та закріплення за класами все минулося.

На щастя, Плетньова Людмила Михайлівна виявилася не лише керівником 10-Б, а й їх вчителем алгебри та геометрії. І вже сьогодні я мала чудову можливість бути присутньою на її парі у першої групи з теми: "Нерівності та їх системи". Приємно вражена майстерністю вчителя долучати до уроків гумор та вмінням скеровувати думки ліцеїстів на правильний шлях. На початку першого присвятила декілька хвилин обговоренню того, з якими підручниками доведеться працювати наступні два місяці, допоки ліцей не отримає нові. Також наголосила на тому, що відтепер дату можна писати на полях, підсиливши це словами: "Ось воно щастя". Коротко розповіла учням про те, що ж називають початками аналізу, додавши, що у деяких з них схожий предмет буде у ЗВО. На етапі актуалізації вчитель використовує фронтальне опитування. При повторенні вже відомого матеріалу для кращого сприйняття Людмила Михайлівна робить записи на дошці, активно взаємодіє з учнями, звертається до їх попередніх знань: "А пам'ятаєте...". Для задіювання мимовільної уваги змінює тембр голосу. Створює на уроках проблемні ситуації. Дає учням працювати як біля дошки, так і самостійно. Домашнє завдання записує на дошці. Загалом пара пройшла на високому рівні. Морально-психологічний клімат був сприятливий для праці.

Маю надію, що теж зможу викладати так невимушено. А поки що буду спостерігати за методами, прийомами та засобами навчання, що застосовують фахівці своєї справи.

Наостанок бажаю всім освітянам безмежного терпіння та спраглих до знань учнів!


Немає коментарів:

Дописати коментар