четвер, 6 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 4

Провела сьогодні свій перший урок з теми: "Множина та її елементи. Операції над множинами".

На етапі актуалізації опорних знань використала фронтальне опитування: 
- Що розуміють під поняттям "множина"?
- Наведіть приклади множин.
- Якою множиною можна описати кількість живих коней в цій класній кімнаті?
-- тощо.

Задля мотивації вказала, що саме вміння працювати з множинами допоможе при розв'язуванні багатьох завдань, в тому числі й систем рівнянь та нерівностей з двома змінними.

Поновлюючи знання з теми, намагалася якомога більше задіяти учнів. Вони активно допомагали, особливо, коли необхідно було вказати значення для числових множин на діаграмі Ейлера.

За урок до дошки встиг вийти кожен з ліцеїстів та розв'язати хоча б одне завдання. Якщо останнє викликало деякі труднощі в учнів, я пропонувала додаткові питання групі, після чого вони самостійно приходили до правильного рішення.

Домашнє завдання записала на дошці ще перед уроком, аби не витрачати зайвий час. Адже 40 хв поки що мені замало.

Дисципліну на уроці підтримувати не довелось, оскільки учні її не порушували.

Також відвідала урок зарубіжної літератури з теми: "Вступ. Оригінальна і перекладна література в сучасному світі".

Олена Григорівна запропонувала учням лекцію, в процесі якої пояснювала різницю між оригіналом та перекладом. В процесі задіювала учнів словосполуками: "А як ви гадаєте...".

Щоб допомогти краще осмислити новий матеріал підтримувала дисципліну на уроці, роблячи зауваження тим, хто її порушував. Була уважною до ліцеїстів та отпримувала майже таку ж уважність й до уроку.

Конфліктів не було. Тон вчителя доброзичливий та лагідний, що сприяло тому, що учні доброзичливо сприймали його.

На мою думку, мета уроку досягнута. А невимушена атмосфера на уроці допогла учням краще засвоїти нові знання.

Немає коментарів:

Дописати коментар