пʼятницю, 7 вересня 2018 р.

Педагогогічна практика. День 5

Відвідала урок хімії з теми: "Повторення курсу органічної хімії 9 класу".

На початку уроку Литвинова Олеся Миколаївна (заступник директора з виховної роботи) провела фронтальне опитування, за необхідності корегуючи відповіді учнів.

Далі одразу перейшла до вирішення завдань, викликаючи до дошки бажаючих.

На уроці учні були дисциплінованими та стриманими. Вчителя слухали уважно. Працюючи біля дошки, пояснювали свої записи.

Домашнє завдання було записано на дошці.

На організаційному етапі уроку планувалася самостійна робота, але за браком часу її перенесено на початок наступного. Це спричинено тим, що Владислав через перевтому заснув на уроці. А тому Олеся Миколаївна мала закцентувати на цьому увагу.

Останній урок тижня став для мене приємною несподіванкою. Адже з історією в мене склалися досить важкі стосунки. Але Зуй Віталій Валентинович зміг змінити моє ставлення до цього предмету, провівши лекцію з теми: "Особливості соціально-економічного розвитку українських земель на початку ХХ століття".

В процесі пояснення нового матеріалу він постійно задіював до роботи учнів, пропонував їм знайти причини та наслідки світової економічної кризи. Якщо десь з'являвся відомий раніше їм термін (монополія, інвестиція, деградація, стагнація тощо), то вчитель давав учням самостійно пригадати його означення, корегуючи їх відповіді.

В кінці уроку з допомогою класу підбив підсумки та вказав, що через декілька тижнів відбудеться самостійна робота.

Також сьогодні до нас завітав один із керівників практики, а саме викладач з кафедри соціальної та вікової психології Макаренко Наталя Миколаївна.

Мені, як і іншим студентам-практикантам, необхідно найближчим часом створити психолого-педагогічну характеристику 10-Б класу, що складатиметься з двох частин. А саме:
- психолого-педагогічного звіту;
- додатку до нього у вигляді соціограми та соціоматриці.

Для того, щоб правильно виявити актив класу та людей, які знаходяться в "зоні відчуження", Наталя Миколаївна запропонувала використати наступне запитання: "Ти йдеш до іншої школи. Кого з однокласників візьмеш із собою?"

Сподіваюся, що це допоможе мені краще зрозуміти відносини у класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар