четвер, 4 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 24

На парі з алгебри у першої групи Людмила Михайлівна розглянула рівняння і нерівності, що містять знак модуля. Мету проговорили учні.

Оскільки унчі добре пам'ятали цю тему, то більшість способів розв'язання не викликала в них жодних проблем. Перший урок був присвячений розв'язанню рівнянь, що містять знак модуля, а другий -- нерівностей. Загальна схему розв'язання була сказана в кінці першого уроку під час вирішення відповідного рівняння. А в кінці другого Людмила Михайлівна наголосила на тому, що цю ж схему використовують і при розв'язуванні нерівностей.

Під час пари вчитель відповідав на усі додаткові запитання учнів, оскільки вони працювали на робочих місцях, а на дошці записувалися лише результати, постійно здійснював контроль над записами у зошиті.

В кінці пари домашнє завдання вже було записане на дошці. Роботу Юлії, Анастасі, Дар'ї та Артема на уроці було виділено словами: "Сьогодні чудово попрацювали на уроці...". Максиму, Іллі та Івану вчитель порекомендувала бути більш уважними.

На мою думку, мети пари досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар