На парі з алгебри у першої групи Людмила Михайлівна розглянула рівняння і нерівності, що містять знак модуля. Мету проговорили учні.
Оскільки унчі добре пам'ятали цю тему, то більшість способів розв'язання не викликала в них жодних проблем. Перший урок був присвячений розв'язанню рівнянь, що містять знак модуля, а другий -- нерівностей. Загальна схему розв'язання була сказана в кінці першого уроку під час вирішення відповідного рівняння. А в кінці другого Людмила Михайлівна наголосила на тому, що цю ж схему використовують і при розв'язуванні нерівностей.
Під час пари вчитель відповідав на усі додаткові запитання учнів, оскільки вони працювали на робочих місцях, а на дошці записувалися лише результати, постійно здійснював контроль над записами у зошиті.
В кінці пари домашнє завдання вже було записане на дошці. Роботу Юлії, Анастасі, Дар'ї та Артема на уроці було виділено словами: "Сьогодні чудово попрацювали на уроці...". Максиму, Іллі та Івану вчитель порекомендувала бути більш уважними.
На мою думку, мети пари досягнуто.
Оскільки унчі добре пам'ятали цю тему, то більшість способів розв'язання не викликала в них жодних проблем. Перший урок був присвячений розв'язанню рівнянь, що містять знак модуля, а другий -- нерівностей. Загальна схему розв'язання була сказана в кінці першого уроку під час вирішення відповідного рівняння. А в кінці другого Людмила Михайлівна наголосила на тому, що цю ж схему використовують і при розв'язуванні нерівностей.
Під час пари вчитель відповідав на усі додаткові запитання учнів, оскільки вони працювали на робочих місцях, а на дошці записувалися лише результати, постійно здійснював контроль над записами у зошиті.
В кінці пари домашнє завдання вже було записане на дошці. Роботу Юлії, Анастасі, Дар'ї та Артема на уроці було виділено словами: "Сьогодні чудово попрацювали на уроці...". Максиму, Іллі та Івану вчитель порекомендувала бути більш уважними.
На мою думку, мети пари досягнуто.
Немає коментарів:
Дописати коментар