середу, 3 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 23

Оскільки Людмила Михайлівна мала сьогодні отримувати нагороду за попередні здобутки (в минулому році троє учнів з класу посіли третє місце на обласній олімпіаді з математики), ще з понеділка була оговорена пара з геометрії у першої групи, яку я мала б сьогодні провести (на першому уроці повинна була бути самостійна робота, на другому -- розв'язування завдань). Але сталося непередбачуване. Вчитель фізики -- Віталій Миколайович -- теж отримував нагороду. А тому клас звели разом.

Другій групі залишили самостійну з фізики і вони тихенько її розв'язували. Це трішки змінило попередні плани щодо проведення другого уроку в першій.

На організаційному етапі клас проговорив мету самостійної роботи, а саме: контроль раніше набутих знань, умінь та навичок. Далі кожна з груп отримала своє завдання.

На першому уроці я ходила по класу та за необхідності давала відповіді на запитання учнів щодо умови певних завдань. На другому, оскільки перша група вже завершила писати самостійну, а друга -- ні, записала номери на дошці, аби учні могли їх самостійно розв'язувати. Якщо в них виникали запитання щодо процесу знаходження розв'зку, я в індивідуальному порядку відповідала на них. Коли запитань не було, ходила по класу та спостерігала за роботою учнів.

В кінці пари зібрала самостійні другої групи. Вказала, що домашні завдання для обох груп знаходяться на дошці. Сказала, що сьогодні не зважаючи на обставини, вони молодці, оскільки поводили себе виховано та зберігали дисципліну в класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар