На першому уроці алгебри Людмили Михайлівни учні написали самостійну роботу. На початку вчитель зазначив її мету, вказав кількість балів за кожне з завдань та роздав листки з вправами.
Учні були зосередженими, у випадках, коли не розуміли поставленого завдання, перепитували вчителя.
В той же час Людмила Михайлівна пройшлася по класу та перевірила наявність домашнього завдання, аби не витрачати зайвий час на другому уроці.
В кінці зібрала листочки з завданнями та відповіді учнів, Зазначила дату контрольної роботи.
На другому уроці поновила знання ліцеїстів з теми: "Рівняння і нерівності з параметрами". Використовувала метод евристичної бесіди.
Постійно наголошувала на тому, що необхідно думати, а не записувати відповіді як забагнеться. В процесі пояснення тих чи інших завдань змінювала тембр голосу, викликала учнів до дошки та контролювала їх записи в зошитах.
Після розв'язування деяких номерів дописувала ще один до домашнього завдання, вказуючи на їх подібність.
В цілому, мети уроку було досягнуто. Основні педагогічні функції реалізовано.
Немає коментарів:
Дописати коментар