середу, 10 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 28

На початку пари з геометрії у першій групі Людмила Михайлівна провела аналіз самостійної, вказала на найбільш поширені помилки та дала учням переглянути їх.

Відповіла на усі питання, які виникли у ліцеїстів, далі зібрала роботи та вказала тему сьогоднішньої пари: "Мимобіжні і паралельні прямі". Запропонувала учням сказати мету.

Під час пояснення матеріалу Людмила Михайлівна пропонувала учням побачити мимобіжні прямі в класі, вказати ребра куба, які лежать на мимобіжних або паралельних прямих, тобто використовувала принцип наочності та задіювала крім словесно-логічної ще й образну пам'ять учнів.

Довела разом з ними одну з теорем, закцентувавши увагу на тому, що це спосіб доведення від супротивного, з яким вони раніше вже знайомилися.

В процесі розв'язування завдань робила зауваження в м'якій формі тим учням, які неохайно зображали рисунки в зошиті.

В підсумках уроку опитала учнів на предмет первинного засвоєння теорії, записала домашнє завдання на дошці.

На мою думку, мети уроку досягнуто.

По закінченню сьомого уроку провела для дітей виховний захід "Що? Де? Коли?". Учні об'єдналися у п'ять команд: "Ребзи", "Империя", "Дурка", "Крутейзеры", "Кайзерята" (назву кожна група учасників вигадувала самостійно). Далі ліцеїсти вказали мету інтелектуальної гри та уважно послухали її правила. Після чого розпочалися змагання. Учні більшу частину часу поводилися дисципліновано, оскільки дана гра не передбачає іншої поведінки. Раділи, коли давали правильні відповіді, чекали пояснення питання в іншому випадку.

По завершенню дистанції в 10 питань мали такі результати:
- "Дурка" - 7 б.
- "Крутейзеры" та "Ребзи" - по 5 б.
- "Кайзерята" - 3 б.
- "Империя" - 2 б.

Команда, що набрала найбільшу кількість балів, за підсумками гри отримала у нагороду по гумці, яку вони зможуть використовувати в подальшому здебільшого на уроках геометрії.

На мою думку, поставленої мети досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар