четвер, 11 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 29

На парі з алгебри Людмила Михайлівна продовжила розглядати з учнями "Рівняння та нерівності з параметрами". 

На першому уроці перевірила домашнє завдання, пройшовшись по класу. Виявила, що в учнів з одним із номеріва виникла проблема, а тому розглянула з ними його на дошці.

Впевнившись в тому, що учні зрозуміли розв'язання даного завдання словами: "Хто не зрозумів?", -- перейшла до розгляду більш цікавих номерів, пропонуючи на деякі з них декілька варіантів рішення.

На другому уроці продовжила розгляд вправ високого рівня. Під час вирішення одного з завдань наголосила: "Думайте, а не говоріть по зразку!"

Крім того постійно контролювала записи учнів у зошитах. Усі завдання обговорювалися колективно.

Підводячи підсумки вказала, що сьогодні група працювала чудово, записала домашнє завдання на дошці.

Дисципліна парі підтримувалася завдяки зосередженості учнів на важких прикладах та авторитету вчителя.

Мети, поставленої на початку уроку учнями, було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар