понеділок, 22 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 35

Сьогодні вранці вела психолого-педагогічні спостереження за парою Людмили Михайлівни з теми: "Нерівність з двома змінними. Графік нерівності з двома змінними", а потім проводила з цієї ж теми пару в іншої групи.

Тема для учнів не була новою. На початку першого уроку Людмила Михайлівна провела невеличке фронтальне опитування:
- Що називають графіком нерівності з двома змінними?
- Що розуміють під поняттям "система"?

Далі перейшла до розв'язування вправ з теми. Учні будували графіки в своїх робочих зошитах, а Людмила Михайлівна перевіряла їх відповіді, зображаючи результати побудови на дошці. У випадках, коли учні сумніваються щодо правильності заштрихованої області запропонувала використовувати "метод пробної точки".

Учні на парі були дисциплінованими. Вчитель стежила за охайністю рисунків у зошитах. Якщо хтось помилявся, то говорила: "Я знаю, що ти можеш бути більш уважним". Коли хтось один мав рацію, а інші ні, просила учня, що зрозумів, не видавати секретів усій групі та наштовхувала інших запитаннями на правильний шлях. Тобто використовувала евристичну бесіду.

Мети пари, сказаної учнями та узагальненої вчителем на першому уроці, було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар