На першому уроці алгебри провела самостійну роботу з теми "Графік рівняння з двома змінними. Нерівність з двома змінними. Графік нерівності з двома змінними".
На початку повідомила учням тему та запитала мету. Вони відповіли, що метою є контроль їхніх знань та виховування вміння працювати самостійно.
Далі розподілила між учнями два варінти завдань та роздала відповідні роздруківки.
Коли ліцеїсти намагалися спілкуватися між собою, то робила зауваження в м'якій формі. Якщо виникали запитання щодо умови завдань, відповідала. Для тих, хто не взяв з собою лінійки, циркулі або олівці, видавала їх із спеціально відведеного для цього запасу класу.
За 5 хвилин до дзвоника зібрала завдання та відповіді на них. Запропонувала вказати рівні, які викликали найбільші труднощі. Розібрала останнє завдання разом з учнями.
Темою другого уроку була: "Теорема Безу та наслідки з неї. Корені многочленів". Вона не була для учнів новою, а тому метою стало оновлення та поглиблення раніше здобутих знань.
На етапі актуалізації провела фронтальне опитування. Учні охоче давали відповідь на поставлені запитання.
Далі поєднала етап поновлення знань з етапом розв'язування вправ. Спочатку працювала з усим класом, виконуючи ділення многочлена на многочлен націло. Знайшовши відповідь пригадали означення, а потім звернули увагу на його формулювання у підручнику. До речі, цього ранку з'явилися нові, 2018 року видання. Після викликала їх по одному до дошки, знову ж таки пригадуючи і теорему Безу, і наслідки з неї. Деінде намагалася проводити аналогію з квадратними рівняннями.
За урок встигли розглянути усі заплановані завдання. Учні засвоїли тему як на середньому, так і на достатньому та високому рівнях.
Поводилися виховано та не порушували дисципліну. Було видно, що дана тема викликає у деяких учнів групи труднощі.
Вважаю, що мети уроку було досягнуто.
Немає коментарів:
Дописати коментар