понеділок, 17 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. день 11

Пара української літератури з теми: "Іван Нечуй-Левицький. Соціально-побутова повість "Кайдашева сім'я" пройшла жваво та динамічно. Аби задіяти мимовільну увагу учнів Толстих Олена Олександрівна постійно змінювала гучність голосу. Дисципліну підтримувала за допомогою гумору.

Оскільки твір учні вже прочитали, то ідею та композицію проговорювали самі. Олена Олександрівна корегувала та доповнювала їх відповіді. Основні моменти вимагала занотовувати. Звертала увагу на слова, які могли викликати проблеми з розумінням тексту, такі як "ослін". Щоб учні краще осмислили матеріал вчитель скеровувала його логічно та говорила зрозумілою мовою.

Домашнє завдання проговорила усно: знати сюжет твору.

Об'єктами сприймання учнів на різних етапах були: мовлення вчителя та учнів, які відповідають, текст твору, записи на дошці.

Пара сприяла загальному розвитку учнів. Основні педагогічні функції було реалізовано.

Немає коментарів:

Дописати коментар