Сьогодні на парі Людмила Михайлівна пригадувала з учнями тему: "Перетворення графіків функцій". Після проговорення учнями мети, одразу перейшла до етапу актуалізації опорних знань.
На ньому використовувала метод фронтального опитування, з допомогою чого пригадала з учнями усі основні графіки та записала їх формульне задання на дошці.
Для поновлення знань з теми та аби задіяти образну пам'ять, використала презентацію, в якій власне усі перетворення і було показано. Розглянула з учнями різні способи розвязання, наголосивши, який вважає більш зручним для того, чи іншого випадку.
Далі перейшла до вправ. Учні вирішували завдання на робочих місцях, а вчитель проводив контроль результатів на дошці.
В цілому, мети уроку було досягнуто. Рівень засвоєння знань в учнів достатній та високий, адже проблем із вирішенням завдань не виникло.
Немає коментарів:
Дописати коментар