Від самого ранку ми чекали одразу на двох керівників практики, а саме викладача кафедри математики та методики її навчання Крамаренко Тетяну Григорівну і викладача кафедри педагогіки Волощук Ілону Аркадіївну.
А разом з Тетяною Григорівною та Катериною Юріївною відвідали сьогодні урок своєї колеги Прозуменко Анни Вадимівни, яка вміло підтримувала дисципліну в класі, що можна пояснити її впевненістю у собі. Учні охоче виходили до дошки та відповідали на більшість запитань вчителя. Коли хтось помилявся, Анна Вадимівна підводила учня питаннями до того, аби він сам виправився. Підтримувала постійний діалог з класом, використовуючи метод фронтального опитування. Темп уроку був середнім. Якщо хтось з учнів не розумів того, що відбувається на дошці, Анна Вадимівна охоче давала відповідь учню. Доречно використовувала позитивне підкріплення, говорячи учням: "добре", "молодець", -- якщо вони відповідали без помилок. Для тих, в кого залишились нез'ясовані питання, Анна Вадимівна присвятила час після уроку.
Після дзвоника вчотирьох обговорили проведений Анною Вадимівною урок. Уважно вислухали побажання Тетяни Григорівни, найважливішим з яких було те, що ми маємо надавати учням можливість працювати в індивідуальному темпі.
Також була присутньою сьогодні на уроці історії (вчитель -- Зуй Віталій Валентинович) з теми: "Російська революція 1905-1907 рр."
Пояснення матеріалу вчитель ілюстрував схематично на дошці. Якщо в когось з учнів виникали запитання, то одразу відповідав, намагаючись одразу перепитати: "Що кому не зрозуміло? Запитуйте. Не соромтесь".
Емоційна атмосфера на уроці була сприятливою, уважність учнів перебувала на достатньому рівні. В кінці уроку Віталій Валентинович провів фронтальне опитування, аби закріпити знання учнів з теми, задіяти їх словесно-логічну пам'ять та підбити підсумки уроку.
На мою думку, посталеної мети було досягнуто.
Немає коментарів:
Дописати коментар