четвер, 20 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 14

Спостерігала за парою Людмили Михайлівни з теми: "Перетворення графіків функції", -- для першої групи. Мету уроку учні теж проговорили самостійно.

Як і для другої групи вчитель використовувала метод фронтального опитування, з допомогою чого пригадала з ліцеїстами усі основні графіки та записала їх формульне задання на дошці.

Для поновлення знань з теми та аби задіяти образну пам'ять, теж використала презентацію, в якій власне усі перетворення і було показано. Розглянула з учнями різні способи розвязання, наголосивши, який вважає більш зручним для того, чи іншого випадку. Якщо в когось виникали додаткові запитання, то охоче відповідала на них. Задіювала мимовільну увагу учнів, змінюючи тембр голосу.

На етапі розв'язування вправ відбулися деякі зміни. Учні вирішували завдання не лише на робочих місцях, а й біля дошки.

В цілому, мети уроку було досягнуто. Рівень засвоєння знань в учнів достатній, адже в більшості з них виникали лише незначні проблеми при вирішенні завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар