На парі з алгебри Людмила Михайлівна продовжила розглядати з учнями тему: "Перетворення графіків функцій". Але сьогодні відпрацьовувала з ними y=f(|x|) та y=|f(x)|.
На етапі організації учні проговорили мету уроку. На етапі актуалізації пригадали поняття модуля, два його озгначення. Геометричне Людмила Михайлівна проілюструвала, аби закріпити знання та підключити образну пам'ять учнів.
Далі пригадала з ліцеїстами алгоритми побудови таких графіків. Перемикала увагу з себе на підручник, з підручника на дошку. Додаткових запитань теоретична частина не викликала. На етапі розв'язування вправ результати побудови на робочих місцях учні виходили і зображали на дошці. Якщо в групи виникали запитання, то вчитель запитаннями підводила учнів до правильної відповіді.
На етапі підбиття підсумків використала позитивне підкріплення, вказав прізвища учнів, які сьогодні добре працювали.
Немає коментарів:
Дописати коментар