понеділок, 24 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 16

На парі з геометрії Плетньова Людмила Михайлівна продовжила розглядати з учнями тему: "Перерізи многогранників".

В організаційному етапі ліцеїсти проговорили мету уроку. Пригадали метод слідів. Далі одразу перейшли до розв'язування вправ.

Оскільки ця тема дається учням дуже важно, Людмила Михайлівна використовує максимально велику кількість наочного матеріалу, порівнює многогранники з маслом, а перерізи з розмахом ножа, що це масло прорізає. Для методу слідів проводить асоціацію з прорізаною на столі скатертиною.

Учні слухають уважно. Постійно перепитують. Помилки лише змушують їх працювати ще більш старанно.

Людмила Михайлівна постійно пермикає їх увагу з малюнка в підручнику на многогранник в своїх руках.

Постійно веде евристичну бесіду з групою, намагаючись поліпшити їх сприйняття цього матеріалу. Наголошує, що скоро буде самостійна робота, чим задає додаткову мотивацію.

Через складність матеріалу рівень знань учнів середній та достатній. Хоча є й ті, хто засвоїв його на високому рівні. Для них Людмила Михайлівна надає додаткові завдання.

Емоційна атмосфера на парі була сприятлива. Мета пари досягнута.

Немає коментарів:

Дописати коментар