вівторок, 25 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 17

На парі з фізики Задорожній Віталій Миколайович дав учням самостійно попрацювати, виконуючи лабораторну роботу з теми: "Визначення прискорення тіла під час рівноприскореного руху". За мету поставив: визначити прискорення кульки, що рухається по похилому жолобу.

Для цього учнів об'єднали у три групи.

Робота виконувалася у декілька етапів під постійним контролем вчителя.

На першому з них учні мали виконати п'ять експериментів. Тобто емпіричне дослідження. Класти кульку в желоб та фіксувати час її руху.

На другому етапі визначити за відомими формулами прискорення кульки та похибку вимірювання.

На третьому зробити відповідні висновки.

Найбільше проблем в учнів виникло саме на другому етапі. Двоє навіть почали голосно сперечатися щодо правильності міркувань один одного. Віталій Миколайович вказав, що його хвилює лише кінцевий результат, якщо в них будуть різні значення на другому етапі, то це нормально, адже кожен має думати своєю головою, чим і зупинив агресію з боку учнів.

Кожна з груп встигла впоратися з поставленим завданням. Отже, мети пари було досягнуто.

Окрім спостереження за учнями, дописала урок з алгебри, який буду проводити вже у цей четвер, та затвердила його у Людмили Михайлівни.

Немає коментарів:

Дописати коментар