середу, 26 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 18

На парі з інформатики у Лавріненко Тетяни Василівни учні мали створити в Excel калькулятор для обчислення коренів квадратичної функції. Побудувати цю функцію.

Для тих ліцеїстів, хто впорався швидше, Тетяна Василівна запропонувала додати в калькулятор динамічні кольори. Тобто клітинки зі знайденими коренями рівняння мали зафарбовуватися зеленим, жовтим або червоним світлом для випадків двох різних коренів, двох однакових та їх відсутності відповідно.

На початку уроку під час фронтального опитування учні пригадали поняття квадратичної функції. Формули для знаходження точок перетину з віссю абсцис (тобто нулів функції). Формулу знаходження вершини.

В процесі виконання роботи Тетяна Василівна із задоволенням відповідала на запитання учнів, підштовхуючи їх до правильного рішення.

Мети уроку було досягнуто, адже більшість учнів впоралася із завданням.

Немає коментарів:

Дописати коментар