четвер, 27 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 19

Завтра в ліцеї заплановано "День осені", а тому сьогодні обговорювали з класом, хто і які ласощі зможе принести  та хто ж буде їх продавати.

Крім того спостерігала за першим уроком алгебри Людмили Михайлівни у першої групи з теми: "Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки". Оскільки теоретичну частину цієї теми вони раніше вже пригадали, урок передбачав розв'язування завдань достатнього та високого рівнів.

Учні працювали на своїх місцях а вчитель переіряв отримані відповіді. Якщо в декого з класу виникали запитання, то методом евристичної бесіди Людмила Михайлівна підводила учнів до того, як правильно розв'язати завдання. В деяких випадках одразу говорила ідею для вирішення.

Аби задіяти пам'ять учнів, говорила: "пригадайте...".

Уважність та дисципліна учнів під час уроку були на високому рівні.

На мою думку, поставленої мети досягнуто.

Другий урок вже мала провести я. На перших хвилинах після дзвоника повідомила тему: "Рівносильні перетворення нерівностей. Метод інтервалів", -- та запропонувала учням проговорити мету.

Далі в етапі актуалізації та мотивації розглянула з ними початок розв'язання нерівності методом рівносильних перетворень. Коли отримали сукупність, що складалася з чотирьох систем нерівностей, наголосила на тому, що методом інтервалів все відбудеться значно швидше.

Розв'язавши цю ж нерівність методом інтервалів, сформували та записали відповідний алгоритм.
Оскільки тема сьогоднішнього уроку не була для них новою, швиденько перейшли до запланованих вправ. Для учнів було незвичним те, що я їх викликала до дошки. Але вони більш-менщ впоралися із своїми страхами.


На один з номерів в мене було заплановано групову роботу. Учні об'єднувалися по рядам. Через певний проміжок часу один з учнів того ряду, котрий впорався, виходив до дошки та мав пояснити іншим двом групам розв'язання. Одна з груп не впоралася із завданням, оскільки рішення групи та рішення, яке показував на дошці учень відрізнялися.

На останніх хвилинах підбила підсумки уроку, використала позитивне підкріплення для учнів, які добре працювали, та наголосила, що домашнє завдання знаходиться на дошці.

В процесі розв'язання одного з завдань намагалася використати метод евристичної бесіди, але поки-що в мене не вийшло її провести з тією ж майстверністю, що й Людмила Михайлівна.

Учні поводили себе дисципліновано та виховано, тому зауважень робити не довелося. Вони відчували тиск відповідальності від присутності методиста з математики.

Серед форм взаємодії переважали підбадьорливі висловлювання. Конфліктів не було.
На мою думку, мети уроку досягнуто. 

Після проведення обговорили його з Тетяною Григорівною та Катериною Юріївною. Намагатимусь наступного разу виправити усі помилки, яких припустилася сьогодні.

Адже залишився лише місяць практики.

Немає коментарів:

Дописати коментар