пʼятницю, 28 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 20

Двадцятий день практики. Свято осені, ярмарок, конкурс "Міс осінь" та два уроки геомерії, на які я все ж таки змогла потрапити.

Випадково вийшло так, що продавати смаколики за гроші довелося саме мені та Горбатенко Дар'ї, яка брала участь у конкурсі "Міс осінь", оскільки в тих, хто мав це виконувати від самого початку, з'явилися термінові справи, а замінити їх було нікому. Ось тут і знадобилися мої знання з арифметики. Не впевнена, що це можна назвати частиною стандартної практики студента, але все ж таки певним чином входить в роботу класного керівника (сподіваюся).


Після ярмарку спостерігала за двома уроками геометрії у різних групах. Тема залишилася незмінною: "Перерізи многогранників". Але тепер учні мають знаходити площі цих перерізів. Людмила Михайлівна вже не так активно використовує засоби наочності, адже ліцеїсти нарешті відчули опору під ногами в даній темі та почали більш активно допомагати вчителю при побудові.

Як завжди, з майстерністю було використано метод евристичної бесіди. Малюнки на дошці охайні. Постійно задіюється обране мислення учнів. Увага переключалася з дошки на фігуру, з фігури на підручник, з підручника на дошку. 

Стимулювалася пам'ять учнів словосполукою: "Пригадайте формулу знаходження площі...".

Підбиття підсумків супроводжувалося позитивним підкріпленням роботи більшості учнів.

Мети уроку, котру кожна група учнів проговорила на початку, було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар