понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 21

Сьогодні спостерігала за парою Людмили Михайлівни з теми: "Метод інтервалів". Мета була проговорена учнями та підкорегована вчителем: повторити, узагальнити та поглибити знання з даної теми.

На етапі актуалізації опорних знань умінь і навичок Людмила Михайлівна провела фронтальне опитування. Оскільки Микита не одразу включився в роботу, звернулася до нього і повторила запитання окремо. Учень одразу відповів.

На етапі повторення раніше набутих знань вчитель записала разом з учнями вирази, які тотожно рівні додатньому та від'ємному числам. Коли частина учнів не змогла зрозуміти, чому знак змінюється на протилежний, Людмила Михайлівна запропонувала їм підставляти замість виразів тотожно рівних від'ємному числу довільне від'ємне число.

В процесі вирішення вправ достатнього та високого рівня. Більшість завдань учні розв'язували на своїх робочих місцях. Коли в них виникали певні проблеми з пошуком розв'язку, Людмила Михайлівна викликала одного учня до дошки та підштовхувала евристичною бесідою його та клас до правильної відповіді. Контролювала записи, які він робить на дошці.

Під час пари зауваження робила в м'якій формі. Крім того підтримувала дисципліну ходячи по класу та продивляючись записи учнів в зошитах.

Домашнє завдання записала на дошці ще до початку пари, а тому на етапі підбиття підсумків лише нагадала їм про нього.

Перший та другий уроки пройшли у середньому темпі. Мети пари досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар