вівторок, 11 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 7

Сьогодні спостеріагал за другим з пари уроків фізики. Тема: "Відносність механічного руху".

Задорожній Вталій Миколайович постійно задіює на уроці гумор, говорячи про те, що скоро не залишиться оцінок, більших за 7, що Андрій так часто ходить змочувати ганчірку, що йому вже лише за це варто поставити оцінку, що лозину на уроці можна застосовувати лише як вказівку, а не за призначенням, стимулює учнів працювати, вимагає, аби кожний запис на дошці вони пояснювали.

Оцінює ліцеїстів лише за знання. Його вимогливість змушує учнів зосереджено спостерігати за дошкою повністю зосереджуватися на навчанні.

На уроці історії з теми: "Самостійна Україна Михайла Міхновського", -- Зуй Віталій Валентинович на організаційному етапі говорить учням про те, що їх оцінка залежить не лише від самостійних та контрольних робіт, а й від вдало заповнених контурних карт. Пояснює, що їх можна придбати майже в кожному книжковому магазині. Проговорює мету уроку та розпочинає лекцію.

В процесі пояснення нового матеріалу просить учнів надати свої коментарі щодо політичних гасл, дати визначення тероризму анархізму тощо. На дошці замальовує основні дати та події.

В цілому, урок проходить в середньому темпі, діти встигають записувати усі слова вчителя. Слухають з уважність та зосередженістю.

Тож урок сприяв загальному розвитку учнів, рівень засвоєння знань був достатнім.

Немає коментарів:

Дописати коментар