На парі з інформатики з теми: "Моделі і моделювання. Математичні моделі за допомогою комп'ютера", -- Лавріненко Тетяна Василівна на організаційному етапі пояснила план проведення уроків.
Актуалізацію знань провела за допомогою фронтального опитування:
- З якою інформацією допомагає працювати пакет Office? -- Текстовою, табличною, з базами даних.
- З якими програмами ми працювали на попередньому уроці?
Далі вказала, що сьогодні учні більш детально попрацюють саме з моделями та моделюванням, з якими почали своє знайомство ще у сьомому класі, коли створювали карту пам'яті.
Після цього учні перейшли до виконання практичної роботи: "Побудова графіків функцій за допомогою Excel". Метою є: навчитися будувати графіки функцій в Excel.
Від учнів вимагалося рганізувати п'ять аркушів та на кожному з них здійснити побудову різних графіків (квадратичної функції, кубічної, синусоїди, оборненої пропорційності та квадратного кореня).
Аби задіяти довготривалу пам'ять учнів, Тетяна Василівна спитала: "Звідки ми беремо висновки?". На що учні одразу відповіли: "З мети".
Якщо в когось виникали проблеми з виконанням завдання, то вчитель допомагав з ними розібратися. Якщо однакова проблема виникала у 4 учнів, то Тетяна василівна пояснювала хід її вирішення всій групі.
Учні на парі були дисциплінованими та зосередженими. Більшість із поставленим завданням впоралася. Одна з учениць -- Паук Олена -- виконала роботу за 15 хвилин, а тому їй надали ще декілька індивідуальних завдань.
На мою думку, мети пари було досягунуто.
Актуалізацію знань провела за допомогою фронтального опитування:
- З якою інформацією допомагає працювати пакет Office? -- Текстовою, табличною, з базами даних.
- З якими програмами ми працювали на попередньому уроці?
Далі вказала, що сьогодні учні більш детально попрацюють саме з моделями та моделюванням, з якими почали своє знайомство ще у сьомому класі, коли створювали карту пам'яті.
Після цього учні перейшли до виконання практичної роботи: "Побудова графіків функцій за допомогою Excel". Метою є: навчитися будувати графіки функцій в Excel.
Від учнів вимагалося рганізувати п'ять аркушів та на кожному з них здійснити побудову різних графіків (квадратичної функції, кубічної, синусоїди, оборненої пропорційності та квадратного кореня).
Аби задіяти довготривалу пам'ять учнів, Тетяна Василівна спитала: "Звідки ми беремо висновки?". На що учні одразу відповіли: "З мети".
Якщо в когось виникали проблеми з виконанням завдання, то вчитель допомагав з ними розібратися. Якщо однакова проблема виникала у 4 учнів, то Тетяна василівна пояснювала хід її вирішення всій групі.
Учні на парі були дисциплінованими та зосередженими. Більшість із поставленим завданням впоралася. Одна з учениць -- Паук Олена -- виконала роботу за 15 хвилин, а тому їй надали ще декілька індивідуальних завдань.
На мою думку, мети пари було досягунуто.
Немає коментарів:
Дописати коментар