Пару з геометрії Людмила михайлівна організувала таким чином:
- На першому уроці провела контрольну роботу.
- На другому вислуховувала запитання з цієї контрольної роботи та надавала коментарі щодо правильного виконання.
На початку першого уроку Людмила Михайлівна роздала кожному учню його зошит та завдання. Вказала, що метою даної контрольної роботи є саме контроль залишкових знань з курсу геометрії попередніх років.
Під час уроку учні поводились дисципліновано, були зосередженими на написанні роботи та у випадках, коли не розуміли поставленого завдання, просили вчителя прокоментувати його.
У кінці уроку результати своєї клопіткої праці ліцеїсти віддали вчителю.
Після дзвоника з запитань учнів стало зрозуміло, що більшість з них не впоралась з двома завданнями. Тому Людмила Михайлівна пояснила, як їх необхідно було вирішити. Одне із завдань розв'язала трьома способами з допомогою учнів. Аби ліцеїсти зрозуміли, що підхід до нього міг бути різним та відкорегували свої знання.
Мети уроків було досягнуто.
Також провела сьогодні заплановане соціометричне дослідження.
- На першому уроці провела контрольну роботу.
- На другому вислуховувала запитання з цієї контрольної роботи та надавала коментарі щодо правильного виконання.
На початку першого уроку Людмила Михайлівна роздала кожному учню його зошит та завдання. Вказала, що метою даної контрольної роботи є саме контроль залишкових знань з курсу геометрії попередніх років.
Під час уроку учні поводились дисципліновано, були зосередженими на написанні роботи та у випадках, коли не розуміли поставленого завдання, просили вчителя прокоментувати його.
У кінці уроку результати своєї клопіткої праці ліцеїсти віддали вчителю.
Після дзвоника з запитань учнів стало зрозуміло, що більшість з них не впоралась з двома завданнями. Тому Людмила Михайлівна пояснила, як їх необхідно було вирішити. Одне із завдань розв'язала трьома способами з допомогою учнів. Аби ліцеїсти зрозуміли, що підхід до нього міг бути різним та відкорегували свої знання.
Мети уроків було досягнуто.
Також провела сьогодні заплановане соціометричне дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар