четвер, 13 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День 9

Пару з геометрії Людмила михайлівна організувала таким чином:

- На першому уроці провела контрольну роботу.

- На другому вислуховувала запитання з цієї контрольної роботи та надавала коментарі щодо правильного виконання.

На початку першого  уроку Людмила Михайлівна роздала кожному учню його зошит та завдання. Вказала, що метою даної контрольної роботи є саме контроль залишкових знань з курсу геометрії попередніх років.

Під час уроку учні поводились дисципліновано, були зосередженими на написанні роботи та у випадках, коли не розуміли поставленого завдання, просили вчителя прокоментувати його.

У кінці уроку результати своєї клопіткої праці ліцеїсти віддали вчителю.

Після дзвоника з запитань учнів стало зрозуміло, що більшість з них не впоралась з двома завданнями. Тому Людмила Михайлівна пояснила, як їх необхідно було вирішити. Одне із завдань розв'язала трьома способами з допомогою учнів. Аби ліцеїсти зрозуміли, що підхід до нього міг бути різним та відкорегували свої знання.

Мети уроків було досягнуто.

Також провела сьогодні заплановане соціометричне дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар