вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 22

Сьогодні я провела пару у другій групі з теми: "Рівняння та нерівності, що містять знак модуля". Мету вказали учні: поновити знання, доповнити їх та узагальнити.

На етапі актуалізації опорних знань, умінь та навичок повторили два означення модуля. Оскільки пригадування геометричного учням далося трішки важче, довелося на ньому закцентувати увагу.

Етап поновлення знань та розв'язування вправ довелося поєднати, оскільки так було більш доцільно.

На першому уроці розв'язували лише рівняння, а на другому перейшли до нерівностей.

В кінці другого уроку пригадали загальну схему розв'язування рівнянь та нерівностей з модулем, записали алгоритм.

На уроці намагалася поєднати як розв'язування вправ біля дошки, так і на робочих місцях, контролювати записи в зошитах, проходячи по класу.

Оскільки те, що учні сидять по одному, не завжди є міцним фундаментом для достатньої дисципліни в класі, довелося декілька разів робити зауваження в м'якій формі Андрію та Владиславу, які замість того, щоб зосередитись на способі розв'язання рівняння виду |f(x)|=|g(x)|, обговорювали дещо інше питання, не пов'язане з парою.

Пара пройшла у середньому темпі. Мети було досягнуто. Єдиним зауваженням від Людмили Михайлівни було те, що необхідно більше акцентувати увагу на схожості домашніх номерів та аудиторних. Наступного разу його врахую.

Немає коментарів:

Дописати коментар