четвер, 25 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День 38

Провела перший урок з алгебри на тему: "Схема Горнера ділення многочлена на двочлен".

Використала дедуктивний метод пояснення (поновлення знань). Спочатку записала загальний вид многочлена, а далі склала для нього схему. Після чого разом з учнями застосовувала її до розв'язування завдання.

Сьогодні дещо змінила звичні для них правила та викликала ліцеїстів до дошки. Запропонувала іншим учням стежити за правильністю рішення, аби вони більш зосередилися на повторенні матеріалу. Намагалася контролювати записи в зошитах, ходячи по класу, оскільки помітила, що декілька учнів занабто зосередилися на своїй ролі вчителя та перестали вирішувати завдання взагалі.

Учні були дисциплінованими, уважними та внутрішньо вмотивованими.

Для Вадима, Іллі та Олени дала додаткове завдання, оскільки вони впоралися із запланованим раніше.

На другому уроці Людмила Михайлівна продовжила розв'язувати вправи з теми, вказавши, що саме зараз завдання стануть ще більш цікавими.

Учні працювали на свої робочих місцях. Вчитель перевіряла правильність їх відповідей. Якщо виникали різні думки, то пропонувала вийти до дошки двом учням та показати відповідний рядок схеми.

Домашнє завдання було записано на дошці до дзвоника про початок другого уроку. А тому на етапі підбиття підсумків Людмила Михайлівна лише ще раз звернула увагу учнів на номери та вказала декілька зауважень по ним, які допоможуть учням під час роботи вдома.

На мою думку, мети пари було досягнуто.

Немає коментарів:

Дописати коментар